پرده زبرا, وبلاگ

خرید پرده زبرا طرح چوب

خرید پرده زبرا طرح چوب

پرده زبرا یکی از جدیدترین مدل های پرده های تزئینی به شمار می رود. این پرده دارای طراحی منحصر به فردی است و طرفداران زیادی دارد. این مدل در دسته پرده های رولی یا غلتکی قرار می گیرد و از نوارهای یک در میان تشکیل شده است. این نوارها دارای ساختاری یکپارچه هستند و دوخت آن ها از ظرافت خاصی برخوردار است. یکی از مدل های محبوب این پرده مدل طرح چوب است. اگر قصد خرید پرده زبرا طرح چوب را دارید این مطلب مخصوص شماست.

پرده زبرا طرح چوب چیست؟

طرح چوب یکی از جذاب ترین طرح ها برای پرده زبرا است. از این مدل در مکان ها و دکوراسیون های مختلف میتوان استفاده کرد. این مدل پرده با وسایل چوبی نیز هماهنگی بسیار خوبی دارد و فضای زیبایی را ایجاد میکند.

چوب به نوعی نماد طبیعت است و دارای بافت خاصی می باشد. این بافت حس خوبی را به افراد منتقل میکند. طراحی پرده زبرا طرح چوب به صورتی می باشد که نقش پارچه به طور کامل به شکل چوب اجرا شده است.

ساختار این پرده متشکل از دو لایه موازی پارچه زبرا است که این لایه ها دارای نوارهای افقی هستند. چرخش لایه ها و شکل قرار گرفتن نوارها روی هم باعث می شود که درجه نور ورودی تنظیم گردد.

پرده زبرا طرح چوب چیست؟

پرده زبرا طرح چوب

ویژگی های پرده زبرا طرح چوب

پرده زبرا طرح چوب به دلیل ویژگی های خاصی که دارد توانسته به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. بافت چوب جزء پرطرفدارترین بافت ها در طرح پرده است که افراد زیادی به آن علاقه دارند.

همانطور که میدانید چوب یکی از اصلی ترین مصالح در ساخت وسایل منزل است. این نوع پرده به دلیل ساختار و ظاهری که دارد به خوبی با آیتم های چوبی هماهنگ می شود. با روی کار آمدن کفپوش های چوبی استفاده از این مدل پرده ها رواج بیشتری یافته است به دلیل اینکه هماهنگی زیادی با این کفپوش ها دارند.

این پرده تنوع رنگی بسیار نزدیکی به محصولات چوبی دارد به همین دلیل در دکوراسیون ها و محیط های مختلف قابل استفاده است. این مدل نسبت به زیبایی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. محبوبیت این پرده تا حدی است که حتی در دکوراسیون هایی که از آیتم های چوبی برخوردار نیستند نیز به کار میرود.

مزایای استفاده از پرده زبرا طرح چوب

استفاده از پرده زبرا طرح چوب دارای مزایای بسیاری است که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • طول عمر زیاد
  • نگهداری و نظافت آسان
  • قیمت مناسب
  • نصب سریع و آسان
  • امکان تنظیم نور به صورت دلخواه
  • طراحی منحصر به فرد
  • قابل استفاده با دکوراسیون های مختلف
  • کارایی فوق العاده
مزایای استفاده از پرده زبرا طرح چوب

مزایای پرده زبرا طرح چوب

قیمت پرده زبرا طرح چوب

قیمت پرده زبرا طرح چوب نیز مانند سایر پرده ها بر اساس متراژ محاسبه می شود. واضح است که هر چقدر متراژ پرده بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. همانطور که پیش تر نیز بیان کردیم این مدل پرده از قیمت های مناسبی برخوردار است.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت، پارچه به کار رفته در ساخت این پرده است. میزان کیفیت این پارچه به طور مستقیم در قیمت این محصول تاثیر می گذارد. برند تولید کننده نیز بر قیمت این پرده موثر است. برندهای مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند که هر یک از آن ها نیز قیمت های متفاوتی را برای محصولات خود در نظر می گیرند.

نکات مهم برای خرید پرده زبرا طرح چوب

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید پرده زبرا طرح چوب در نظر بگیرید انتخاب متراژ مناسب است. حتی اگر بهترین پرده را انتخاب کنید در صورت عدم توجه به این موضوع برای شما کارایی چندانی نخواهد داشت. حتما در زمان خرید به این موضوع توجه کنید و متراژی را انتخاب نمایید که با فضای منزل شما در تناسب باشد. اگر انجام این کار به طور دقیق برایتان امکانپذیر نیست می توانید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

در زمان خرید پرده زبرا حتما به جنس آن توجه کنید. باید نوعی را انتخاب کنید که از متریال با کیفیت در ساخت آن استفاده شده باشد. هر چقدر جنس این پرده ها بهتر باشد دوام و طول عمر بیشتری نیز خواهند داشت.

پیشنهاد تهران پرده

این روزها دغدغه بسیاری از افراد در زمان خرید پرده پیدا کردن یک پرده با کیفیت و هماهنگ با آیتم های دیگر محیط است. پیشنهاد ما به شما عزیزان استفاده از پرده زبرا طرح چوب است. طراحی این پرده به شکلی است که به سادگی با دکوراسیون های مختلف هماهنگ می شود.
اگر قصد خرید این نوع پرده را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دارید کافیست همین حالا با تهران پرده تماس بگیرید. چنانچه پیش از خرید به مشاوره نیاز دارید کارشناسان ما به طور کامل شما را راهنمایی خواهند کرد.

پیشنهاد تهران پرده برای پرده زبرا

پیشنهاد تهران پرده

سخن آخر

مبحث نور یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون داخلی به شمار میرود. این موضوع باعث شده امکان تنظیم نور با پرده اهمیت زیادی داشته باشد. این مورد در پرده های زبرا طرح چوب به خوبی قابل انجام است و شما می توانید به سادگی نور دلخواهتان را تنظیم کنید. این پرده در عین سادگی از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است و انتخاب مناسبی برای دکوراسیون های مختلف محسوب می شود. با خرید این پرده دیگر نیازی نیست نگران هماهنگی وسایل منزل با آن باشید. طراحی خاص این مدل پرده موجب شده که نه تنها برای منازل بلکه برای محیط های کاری نیز انتخاب مناسبی باشد.

سوالات متداول خرید پرده زبرا طرح چوب

آیا پرده زبرا طرح چوب در آشپزخانه نیز قابل استفاده است؟
بله، شما می توانید از این پرده در آشپزخانه نیز استفاده کنید و با کمک آن نور مناسب برای این فضا را تنظیم نمایید.

آیا امکان جمع کردن پرده به صورت کامل در بالا وجود دارد؟
بله، این پرده ها حالت رولی و غلتکی دارند و به سادگی میتوان آن ها را به طور کامل در بالا جمع کرد.

روش کار با پرده زبرا طرح چوب چگونه است؟
در بخش کناری این پرده یک زنجیر یا طناب وجود دارد که شما می توانید با کشیدن آن به آسانی پرده را باز و بسته کرده یا زاویه عبور نور را تغییر دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =