پرده لوردراپه تصویری

پرده لوردراپه یا پرده عمودی در واقع به نوعی از پرده اطلاق می‌گردد که به صورت عمودی بوده و دارای انواعی می‌باشد، پرده لوردراپه تصویری در واقع همان پرده عمودی بوده با این تفاوت که این امکان فراهم است که در هر دو طرف این پرده، از طرح دلخواه استفاده کرد، در واقع شما با سفارش پرده تصویری عمودی می‌توانید هر طرحی که می‌پسندید را روی هر دو طرف پرده لوردراپه پیاده سازی نمایید.

پرده تصویری عمودی همچنین تمام قابلیت‌های یک پرده عمودی معمولی را داراست و مزیت آن اینست که شما می‌توانید با توجه به نیازتان، یک طرح جذاب و هارمونیک با محیط را روی آن چاپ نمایید، پرده لوردراپه تصویری معمولا روی متریال سولیت چاپ می‌شود که این متریال دارای طول عمر بالایی بوده و همچنین در برابر نور خورشید به شدت مقاوم است.

پرده لوردراپه تصویری در دو سایز 13 و 9 سانتی متری در تهران پرده موجود بوده و در صورتی که قصد خرید پرده لوردراپه تصویری را دارید، روی دکمه زیر کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.

قیمت پرده لوردراپه عمودی

قیمت پرده لوردراپه تصویری یا پرده عمودی تصویری به نسبت پرده عمودی معمولی کمی بالاتر بوده ولی در عوض این امکان را به شما می‍دهد که هر طرح مورد علاقه‌ای که دارید را روی پرده منزل و یا محیط کاری خود پیاده سازی نمایید، با خرید پرده لوردراپه تصویری شما می‌توانید تصویر یک ورزشکار یا منظره مورد علاقه خود و یا حتی عکس شخصی خود را روی پرده قرار دهید. در صورتی هم که قصد خرید پرده عمودی تصویری برای سازمان و یا اداره و یا شرکت خود را دارید، امکان پیاده سازی لوگوی مجموعه روی پرده نیز فراهم است.

پروژه پرده اداری ساها ایرلاین
پرده عمودي تصويري

خرید پرده لوردراپه تصویری

بدون شک بهترین فروشنده پرده از جمله انواع پرده لوردراپه و یا تصویری در فضای آنلاین سایت تهران پرده بوده و ما یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های فعال در این حوزه هستیم، در صورتی که قصد خرید پرده لوردراپه تصویری ارزان قیمت و با کیفیت را دارید، تنها کافیست که با ما تماس بگیرید، مشاوره رایگان قبل از خرید پرده و مشاوره های لازم بعد از خرید پرده به شما مشتری گرانقدر تهران پرده ارائه شده و رضایتمندی شما اعتبار ماست. در صورتی که نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر داشتید، تماس بگیرید.

خرید پرده عمودی تصویری دو طرفه

همانطور که بالاتر نیز گفتیم این امکان فراهم است که بتوانید روی دو طرف پرده عمودی طرح دلخواه خود را ایجاد کنید، بدین صورت شما می‌توانید دو منظره مختلف را روی دو طرف پرده پیاده سازی کرده و فراخور نیاز خود از هرکدام از طرح‌ها که مایل هستید استفاده نمایید، در واقع با سایه روشن نمودن پرده لوردراپه می‌توانید پشت و یا روی پرده را عوض کنید تا طرح دلخواهتان به نمایش در آید.

-2%

پرده لوردراپه تصويري

قیمت اصلی 630,000 تومان بود.قیمت فعلی 620,000 تومان است.