وبلاگ

روش نصب پرده رول سان اسکرین و نکات مهم نصب

روش نصب پرده رول سان اسکرین

نور طلایی رنگ و درخشان خورشید به همان میزان که می تواند گرمابخش و انرژی دهنده باشد، می تواند به عنوان یک تهدید جدی و یک عامل آسیب رسان شناخته شود. از آسیبی که به سلامتی چشمان و پوست شما وارد می کند گرفته تا آسیب هایی که ترکش های آن می تواند دامن اسباب و اثاثیه داخل منزل را بگیرد و رفته رفته موجب فرسودگی آن شود. گاهی اوقات نیز نور بیش از حد می تواند باعث گرم شدن خانه و کلافگی شما در فصل های گرم سال شود. بنابراین باید یک حائل قوی بین خود و نور خوشید ایجاد کرد تا در مواقع لازم بتوان جلوی تابش آن را گرفت. پرده رول سان اسکرین همان پرده ای ست که می توانید با نصب آن در خانه، محل کار و حتی فضاهای بیرونی از تابش مستقیم نور خورشید در امان بمانید و فضایی خلوت، خنک و دنج را برای خود رقم بزنید. این پرده ها عمدتا از جنس الیاف شیشه و پی وی سی تشکیل شده اند و دارای ساختاری بالارونده هستند. در ادامه قصد داریم روش نصب پرده رول سان اسکرین و نکات مهم به هنگام نصب این پرده را بررسی کنیم بنابراین تا انتها همراه ما باشید.

نحوه نصب پرده رول سان اسکرین چگونه است؟

پیش از نصب پرده رول سان اسکرین باید مکان نصب را دقیق تعیین کنید به این معنا که بدانید قرار است پرده را به دیوار آویزان کنید یا سقف. بعد از آن باید لوازم مورد نیاز برای نصب پرده تهیه شود. این لوازم عبارتند از متر، چهارپایه، دریل، پیچ گوشتی، مداد مخصوص، مته، رول پلاک و پیچ خودکار و بست سقفی یا دیواری که هنگام خرید پرده رول سان اسکرین به همراه آن عرضه می شود.

در ابتدا محل نصب پایه را مشخص کنید و بعد آن را با مداد مخصوص علامتگذاری کنید. سپس به واسطه متر فلزی یا خطکش حدودا 20 سانتیمتر را از دو طرف پنجره علامت بزنید و آن را توسط دریل سوراخ کنید.

در مرحله بعد باید پایه های روی دیوار را به وسیله پیچ محکم کنید. به منظور نصب پرده رول سان اسکرین در ابتدا بست های دیواری را توسط دو پیچ و رول پلاک در داخل سوراخ هایی که ایجاد کرده اید پیچ کنید و فیکس نمایید.

پیشنهاد می کنیم خرید پرده زبرا با قیمت های استثنایی تهران پرده را از دست ندهید.

 

سپس بست های سقفی را درون بست های دیواری قرار دهید. این دو به دو شکل مختلف می توانند به هم متصل گردند. یکی از روش های اتصال روش پیچ کوچک می باشد و روش دیگر قفل شدن زبانه های موجود در هم است. بعد از قرار گرفتن زبانه ها در هم باید چرخش نود درجه صورت گیرد تا اتصال محکم شود. در واقع به این دلیل که اغلب پرده های رول سان اسکرین پرده هایی سنگین هستند این اتصال باید با دقت تمام انجام شود.

در مرحله نهایی نیز باید اقدام به نصب پرده رول سان اسکرین نمود که چه در حالت سقف و چه در حالت دیواری وجود یک زبانه به شما کمک می کند تا از فیکس شدن پرده درون پایه مطمئن شوید. بدین شکل که بعد از قرار دادن زبانه درون پایه یک صدای کوچک شنیده خواهد شد که نشان دهنده نصب دقیق پرده می باشد

پیشنهاد می کنیم خدمات سرویس و تعمیر پرده لورداراپه با قیمت های استثنایی تهران پرده را از دست ندهید.

 

نکات مهم نصب پرده سان اسکرین

  • چنانچه پرده رول سان اسکرین انتخابی شما دارای وزن زیادی می باشد و عرض آن بیش از 3 متر است و در واقع برای پنجره ای با وسعت بالا انتخاب شده، پیش از نصب آن بایستی تعداد سه یا چهار بست اجرا شود. بهترین تعدادی که می توانید برای بست ها در نظر داشته باشید در واقع سه بست می باشد. این تعداد بالا به منظور نگهداری پرده می باشد.
  • بعد از اینکه پرده رول سان اسکرین را نصب نمودید سعی کنید پرده را چند بار به آرامی باز و بسته کنید تا از صحت و سقم نصب آن مطلع گردید. چنانچه پرده به طور صحیح و بدون گیر کردن باز و بسته شد می توانید مطمئن باشید که پرده به شکلی استاندارد نصب شده است. اما در صورتی که پرده در حین باز و بسته شدن دچار توقف شد و به خوبی عمل نکرد سعی کنید پرده را باز کنید و آن را دوباره نصب نمایید. در حالت کلی بهتر است از کارشناسان حرفه ای برای نصب پرده رول سان اسکرین کمک بخواهید تا درگیر چنین چالش هایی نشوید.
  • به هنگام نصب این پرده سعی کنید سوراخ هایی که در دیوار ایجاد می کنید کاملا تراز و هماهنگ باشند تا نحوه ایستایی پرده شما بسیار زیبا باشد. در صورتی که در سوراخکاری دیوار دقت کافی به خرج ندهید احتمال می رود که پرده به یک سمت جمع شود و به صورت کج بایستد. بنابراین اگر خودتان در حال نصب پرده هستید و در این حرفه تخصص زیادی ندارید بهتر است از یک متخصص بخواهید این کار را انجام دهد در غیر اینصورت از کارشناسان نصب بخواهید در این باره دقیق عمل کنند.
  • برای ایجاد سوراخ های روی دیوار جهت نصب پرده رول سان اسکرین در صورتی که دیوار از جنس سیمان باشد بایستی از دریل مخصوص استفاده شود.

پیشنهاد می کنیم خرید پرده شید بلک اوت با قیمت های استثنایی تهران پرده را از دست ندهید.

 

نتیجه گیری

عده ی زیادی بر این باورند که پرده های رول سان اسکرین تنها در رنگ مشکی عرضه می شوند و دارای رنگ های تیره ای هستند. غافل از اینکه می توانید پرده رول سان اسکرین را در طرح و رنگ های متنوع خریداری کنید. برای نصب پرده رول سان اسکرین باید ابتدا به نوع مکانی که قصد دارید پرده را در آن نصب کنید دقت نمایید. این پرده ها دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ می باشند بنابراین سعی کنید طرح و رنگ انتخابی تان با چیدمان و دکوراسیون خانه مطابقت داشته باشد.

شما همچنین می توانید اقدام به نصب پرده رول سان اسکرین هم در محیط های داخلی و هم در محیط های خارجی نمایید. به عنوان مثال پرده های رول سان اسکرین که در محیط های خارجی نصب می شوند می توانند جلوی باد و بوران و برف را نیز بگیرند و علاوه بر محافظت قوی در برابر اشعه ماورابنفش خورشید نوسانات دمایی و جوی را نیز کنترل نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + چهار =