وبلاگ

معرفی بهترین پرده های سیلوئت اداری

بهترین پرده سیلوئت اداری

محیط های اداری دارای جو رسمی و سنگینی هستند. اینگونه فضاها به تناسب میزان رسمی بودن باید دکوراسیون و چیدمان اصولی و حساب شده ای داشته باشند تا به واسطه این چیدمان اتمسفری رسمی در فضا برقرار شود. هر چند نباید از نورپردازی درست در ادارات و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان غافل شد. محیط های بسیار تاریک و محیط های بسیار روشن می توانند باعث رخوت و عدم تمرکز کارکنان شوند. یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون در چیدمان اداری پرده ها می باشند. پرده هایی که در فضاهای اداری نصب می شوند اغلب پرده های ساده با ظاهری رسمی و سنگین هستند. عمده پرده هایی که در مکان های اداری نصب می شوند پرده های کرکره ای، شید و زبرا می باشند چرا که اینگونه پرده ها به خوبی می توانند حالتی رسمی به فضا القا کنند. از بین انواع پرده های کرکره ای، پرده های سیلوئت اداری طرفداران زیادی به خود اختصاص داده اند. چرا که هم ظاهری مدرن و امروزی دارند و هم می توانند فضا را به زیبایی هرچه تمام به فضایی رسمی بدل نمایند و نور ورودی را کنترل کنند. جهت آشنایی با انواع پرده های سیلوئت مناسب مکان های اداری با ما همراه شوید.

پرده سیلوئت اداری یا پرده سه بعدی چیست؟

پرده سیلوئت که آن را اغلب با نام پرده سه بعدی هم می شناسند نوعی از پرده است که در آن شاهد نوارهای باریک پارچه ای هستیم که توسط دو لایه حریر نازک محصور شده اند. این نوارهای پارچه ای قابلیت چرخش و تغییر زاویه را توسط یک قرقره دارا می باشند. بنابراین می توانید میزان و زاویه نورپردازی را در اتاق به واسطه جابجا کردن نوارهای پارچه ای تغییر دهید. این پرده ها در واقع تلفیقی زیبا از پرده های زبرا، شید رول و کرکره ای می باشند و آن ها را در دسته بندی پرده های کرکره ای می آورند. این پرده ها سادگی و ظرافت خاصی دارند و به واسطه طراحی مینمیال و مدرن قابل استفاده در ادارات و مکان های رسمی می باشند.

پیشنهاد می کنیم خرید پرده شید سان اسکرین با قیمت های استثنایی تهران پرده را از دست ندهید.

پرده سیلوئت ساده تک رنگ برای محیط های اداری

پرده سیلوئت ساده انتخابی ایده آل و عالی برای مکان های رسمی همچون ادارات می باشد. این پرده ها در یک رنگ خاص طراحی می شوند و فاقد هر گونه تصویر یا علائم چاپی هستند. توصیه می شود که برای مکان های اداری از پرده های سیلوئت تک رنگ با رنگ های ساده و خنثی استفاده کنید.

رنگ های جیغ و پر انرژی اغلب رنگ های مناسبی برای فضاهای رسمی نیستند و فضا را کمی متشنج می کنند. هر چند اگر رنگ سازمانی شما رنگی شاد و پر انرژی می باشد می توانید پرده ها را به همان تناسب در رنگی مشابه تهیه کنید با این حال پرده های سیلوئت ساده و تک رنگ در رنگ های ملایم و خنثی بهترین انتخاب برای فضای اداری به شمار می روند و آرامش را در فضا برقرار می کنند.

پیشنهاد می کنیم خرید پرده زبرا چاپی با قیمت های استثنایی تهران پرده را از دست ندهید.

پرده های سیلوئت برقی

پرده های سیلوئت را می توان در انواع برقی و ریموت دار خریداری کرد. این پرده ها دارای ساختاری مکانیزه هستند و بدون دخالت دست قابل تنظیم شدن هستند. از آنجایی که در ادارات نیاز به باز و بسته کردن مکرر پرده ها وجود دارد و ممکن است برخی افراد به نور بیشتر و برخی به نور کمتر برای انجام کار خود احتیاج داشته باشند. می توان با استفاده از پرده سیلوئت ریموت دار به طور دقیق زاویه و میزان نوردهی را تغییر داد و با توجه به تغییر زاویه تابش آفتاب این تنظیمات را با استفاده از ریموت و کنترل از راه دور انجام داد. به منظور عدم جابجایی افراد در ادارات و رفت و آمدهای بی دلیل، خرید پرده های سیلوئت ریموت دار می تواند بهترین انتخاب برای مکان های رسمی و اداری باشد.

پرده سیلوئت با آرم سازمان

پرده های سیلوئت را می توان در انواع طرح دار با طرح های چاپی دلخواه خریداری کرد. بنابراین اگر می خواهید در سازمان تان، لوگوی سازمان را به شکلی زیبا و رسمی به نمایش در آورید می توانید اقدام به خرید پرده های سیلوئت اداری چاپی با نماد لوگوی سازمان نمایید. این پرده ها زمانی که به طور کامل بسته باشند قادر به نمایش آرم سازمانی شرکت شما هستند بنابراین می توان به شکلی هوشمندانه آرم سازمان را در تیررس نگاه مخاطبان قرار داد.

پیشنهاد می کنیم خرید پرده لوردراپه پویا نوار با قیمت های استثنایی تهران پرده را از دست ندهید.

پرده سیلوئت طرح کبریتی

از دیگر انتخاب های شیک و زیبایی که می توان در مورد پرده های سیلوئت صورت داد، پرده صورت سیلوئت کبریتی می باشد که برای محیط های اداری انتخابی بسیار هوشمندانه و زیباست. این طرح از پرده سیلوئت تقریبا طرحی مانند طرح چوب دارد و به صورت تیره و روشن طراحی شده است.

مشاهده این نوع پرده سیلوئت توسط مخاطب حسی از تماشای چوب را القا می کند در حالی که متریال اصلی این پرده از پارچه می باشد. این پرده ها به واسطه رسمی بودن و ساختار شیک و ساده انتخابی عالی برای ادارات هستند. شما می توانید پرده سیلوئت طرح کبریتی را در هر مکان اداری فارغ از نوع اداره نصب نمایید و اتمسفری رسمی ایجاد کنید.

نتیجه گیری

پرده سیلوئت پرده ای الهام گرفته از پرده های کرکره ای فلزی، پرده شید رول و پرده زبرا می باشد در حالی که ساختار آن ساختاری بسیار لطیف و نرم می باشد و در آن تماما متریال های پارچه ای به کار رفته است. این پرده ها برای فضای ادارات و محیط های رسمی انتخابی عالی و ایده آل می باشند. چرا که جلوی ورود نور بیش از به محیط را می گیرند، ظاهری شیک و رسمی به فضا می دهند. در عین حال می توان آن ها را به راحتی باز و بسته کرد و جریان ورودی نور به داخل فضا را به سادگی کنترل نمود.

چنانچه قصد دارید برای محیط های اداری از پرده های سیلوئت استفاده کنید سعی کنید سراغ رنگ های سنگین، رسمی و خنثی بروید چرا که پرده های سیلوئت در انواع رنگ های متنوع موجود می باشند. رنگ انتخابی شما هر چه آرامش بیشتری به فضا و ذهن کارکنان القا کند بی شک در انتخاب خود موفق تر بوده اید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − چهار =