وبلاگ

نکات انتخاب رنگ و نوع پرده کرکره ای مناسب محیط اداری

نکات انتخاب رنگ پرده کرکره ای

پرده هایی که زینت بخش قاب پنجره می شوند می توانند تاثیر فوق العاده ای در دکوراسیون و چشم انداز داخلی یک مکان داشته باشند. این مکان می تواند اتاق پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و یا یک محیط اداری باشد. انتخاب پرده برای مکان های اداری قوانین و اصول خاص خود را دارد. در واقع برای خرید پرده مناسب مکان های اداری باید سراغ پرده هایی با رنگ و نوع خاصی رفت تا میزان رسمی بودن فضا به واسطه پرده ها عیان شود. اما نکات مهم در انتخاب پرده مناسب مکان های اداری چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا نکات انتخاب رنگ پرده کرکره ای و نوع مناسب آن را با هم بررسی کنیم.

انتخاب رنگ پرده کرکره ای اداری

تناسب رنگ پرده با رنگ سازمانی اداره

یکی از مهم ترین نکاتی که در انتخاب رنگ پرده کرکره ای ادارات باید به آن دقت کرد، تناسب این رنگ با رنگ سازمانی اداره می باشد. هر چند که می توانید رنگ پرده را متناسب با دکوراسیون و چیدمان اتاق ها و فضای کلی اداره انتخاب کنید اما انتخاب این رنگ نزدیک به رنگ سازمانی می تواند ایده ی جذابی باشد. با این کار می توانید به فضای اداره روح ببخشید و رنگ سازمانی را وارد چیدمان اتاق ها کنید و چه انتخابی بهتر از پرده ها که با رنگ سازمانی مزین شوند؟

پیشنهاد می کنیم خرید پرده کرکره فلزی با قیمت های استثنایی تهران پرده را از دست ندهید.

 

انتخاب پرده کرکره چوبی برای محیط اداره

پرده کرکره چوبی یک انتخاب کلاسیک و البته بسیار شیک برای فضاهای رسمی و اداری می باشد که فضا را بسیار رسمی، شیک و وزین نشان می دهد. جنس پرده های کرکره چوبی اغلب از جنس چوب بامبو بوده و دارای تیغه های نازکی می باشد. این پرده ها همچنین تنوع رنگی بالایی را به خود اختصاص داده اند که می توان از بین آن ها اقدام به انتخاب رنگ های آرامش بخش برای فضای اداره نمود.

رنگ چوب به خودی خود می تواند آرامش خاصی را به افراد منتقل کند بنابراین می توان پرده کرکره چوبی را در طرح و نقش های چوب با رنگ های گرم و زیبا برای اداره انتخاب کرد. این پرده ها به راحتی دچار خرابی و آسیب دیدگی نمی شوند و طول عمر بالایی دارند بنابراین برای مکان هایی مانند ادارات که پرده ها دائما در حال باز و بسته شدن هستند می تواند انتخاب مناسبی باشد. بهتر است پرده های کرکره چوبی که برای ادارات انتخاب می شوند دارای پهنای تیغه های کمی باشند تا امکان زاویه دهی و تتعیین میزان نورپردازی در اتاق ها بسیار راحت تر باشد.

انتخاب پرده با قابلیت تنظیم ساده ی نور و روشنایی

پرده ای که برای ادارات انتخاب می شود باید پرده باشد که امکان تنظیم نور و روشنایی در آن بسیار راحت باشد بنابراین شاید پرده های زبرا و پرده کرکره ای آلومینیومی را بتوان مناسب تر از پرده شید رول دانست چرا که این پرده ها بدون نیاز به باز و بسته کردن کامل امکان تنظیم میزان و جهت نور را به شما خواهند داد.

چاپ لوگو بر روی پرده های کرکره ای در ادارات

 شما می توانید برای پنجره های سرتاسری در ادارات اقدام به استفاده از پرده های کرکره عمودی نمایید که به طور سرتاسری در قاب پنجره قرار می گیرند. یکی از اقدامات جذابی که می توان روی پرده های کرکره ای برای ادارات انجام داد چاپ لوگوی سازمان بر روی آن ها می باشد به ویژه اگر پرده کرکره ای از نوع سرتاسری و عمودی باشد. در این صورت زمانی که پرده کاملا بسته باشد می توان آرم شرکت را روی پرده کرکره ای مشاهده کرد که نمادی از سازمان شماست.

پیشنهاد می کنیم خرید پرده شید ساده با قیمت های استثنایی تهران پرده را از دست ندهید.

 

انتخاب پرده زبرا برای ادارات

پرده زبرا یکی از انواع پرده های سبک، کارامد و جذاب می باشد که استفاده از آن در محیط های ادارای بسیار متداول می باشد. این پرده ها که دارای نوارهای راه راه توری و پارچه ای هستند می توانند محیطی آرام و دلنشین را در محیط کار رقم بزنند. امکان تعیین میزان و شدت نورپردازی در اتاق های ادارات با استفاده از پرده های زبرا بسیار آسان می باشد.

طول عمر این پرده ها بسیار بالاست و می توان از آن ها به عنوان پرده ای مقاوم در برابر آسیب و استفاده های مکرر نام برد. نکته ی مهمی که در مورد پرده زبرا باید عنوان کرد سادگی و مینیمال بودن آن می باشد که آن را برای فضاهای رسمی مناسب ساخته. شما می توانید انواع رنگ های مختلف را در پرده زبرا مشاهده کنید بنابراین انتخاب هر نوع رنگ از رنگ سازمانی گرفته تا رنگ های ملایم و آرامش بخش در پرده زبرا برای شما مقدور می باشد.

پیشنهاد می کنیم خرید پرده زبرا پلیسه با قیمت های استثنایی تهران پرده را از دست ندهید.

 

پرده کرکره ای آلومینیومی با قابلیت نظافت آسان برای ادارات

نوع دیگری از پرده کرکره ای که بسیار ساده، کارآمد و البته کلاسیک می باشد پرده کرکره ای آلومینیومی می باشد که برای فضاهای رسمی بسیار عالی ست. محیط ادارات مستعد آلودگی می باشد و پرده ها باید دائما نظافت شوند. بنابراین پرده آلومینیومی برای اینگونه فضاها بسیار عالی می باشد.

این نوع پرده دارای تیغه های فلزی بوده و امکان خراب شدن و متلاشی شدن آن بسیار کم است بنابراین می توان سالهای سال بدون کوچکترین آسیب از این پرده ها استفاده کرد. تیغه های این پرده بسیار راحت تمیز می شوند و تنوع رنگی بالایی را در خود جای داده اند.

انتخاب رنگ آرامش بخش در خرید پرده کرکره ای در اداره

رنگ هایی که در ادارت برای پرده ها انتخاب می شوند اغلب رنگ های آرام و ملایمی می باشند به غیر از حالتی که رنگ سازمانی شما در رنگ پرده دخیل باشد و این رنگ رنگی شارپ و پر انرژی باشد که آن هم می تواند ایده جذابی برای روحیه بخشی به کارکنان به نظر برسد. با این حال سعی کنید رنگ هایی آرامش بخش و دلنشین را برای پرده کرکره ای انتخاب کنید.

پیشنهاد می کنیم خرید پرده لوردراپه تصویری با قیمت های استثنایی تهران پرده را از دست ندهید.

 

نتیجه گیری

پرده هایی که در اداارت نصب می شوند اغلب پرده هایی ساده و بدون طرح و نقش هستند مگر تینکه روی آن آرم یا لوگوی سازمانی به چاپ برسد که ایده ای بسیار عالی می باشد. این پرده ها باید دارای رنگی متناسب با رنگ سازمانی شما باشند و آرامش را در فضا منعکس کنند. نظافت پرده های کرکره ای در ادارات بسیار مهم است بنابراین چه بهتر که انواعی از پرده های کرکره ای برای اداره انتخاب شوند که نحوه نظافت آن ها آسان می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 5 =