وبلاگ

نکات مهم قبل از خرید آنلاین پرده

نکات مهم قبل از خرید آنلاین پرده

امروزه افراد زیادی به دلیل مشغله های کاری فراوان و نداشتن فرصت کافی، پرده خانه خود را به صورت اینترنتی سفارش می دهند. حال اگر این افراد نکات مهم قبل از خرید انلاین پرده را رعایت کنند، می توانند در امر خرید بسیار موفق ظاهر شوند. همان طور که می دانید امروزه تنوع بالایی از پرده ها در بازار وجود دارند. که هر یک از آن ها دارای ویژگی های منحصر بفردی هستند. از این رو انتخاب یک نمونه مناسب از این محصولات آن هم به صورت آنلاین، می تواند افراد را با چالش بزرگی مواجه کند.

تنوع طرح و رنگ پرده

افرادی که قصد دارند، به صورت اینترنتی برای تهیه پرده اقدام کنند، بهتر است که نکات مهم قبل از خرید آنلاین پرده را مد نظر داشته باشند. یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در هنگام خرید این محصولات باید به آن توجه داشته باشید، طرح و رنگ آن ها می باشد. زمانی که شما به یک فروشگاه اینترنتی امن و مطمئن مراجعه می کنید، با تنوع بالایی از این محصولات روبرو خواهید شد.

این فروشگاه ها طرح و رنگ های مختلفی از پرده ها را برای شما به نمایش می گذارند. و در مورد هر یک به تفضیل توضیح می دهند. در نتیجه شما با انتخاب های بیش تری روبرو بوده و راحت تر می توانید یک محصول مناسب را انتخاب کنید. در زمان خرید باید به این نکته توجه کنید که طرح پرده باید با سبک دکوراسیون داخلی منزل شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال باید دقت کنید اگر قصد خرید پرده برای محیط رسمی و اداری دارید، پرده اداری که مناسب محیط شماست انتخاب کنید.

همچنین رنگ آن نیز با رنگ مبلمان، فرش و دیوار ها هماهنگ باشد. این امر سبب می شود تا فضای داخلی لوکس و مدرن تری را در خانه خود فراهم کنید. امروزه برای تهیه پرده های سالن پذیرایی از پارچه های حریر و یا تور استفاده می کنند و دو طرف آن را با پارچه هایی از جنس مخمل و یا پارچه های مبلی تزئين می کنند.

تنوع طرح و رنگ پرده

تنوع طرح و رنگ

کیفیت مواد اولیه پرده

از دیگر نکات مهم قبل از خرید آنلاین پرده که باید به آن توجه داشته باشید، همین مسئله می باشد. دقت داشته باشید که این فروشگاه ها پارچه های متنوعی را برای شما به نمایش می گذارند و شما باید با توجه به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، یک نمونه مناسب را انتخاب کنید. محصول انتخابی شما باید تا حد امکان ایستایی خوبی داشته باشد و از مقاومت بالایی برخوردار باشد.
از آن جایی که این پرده ها در معرض تابش غیر مستقیم نور خورشید قرار دارند و از طرفی سالیان سال مورد استفاده قرار می گیرند، باید تا حد امکان کیفیت بالایی داشته باشند. در برابر شستشو مقاوم باشند و به راحتی شکل اولیه خود را از دست ندهند. علاوه بر آن به نحوه برش و دوخت آن نیز باید دقت کنید و محصولی را انتخاب کنید که دوخت تمیز و مناسبی داشته باشد.

راهنمای گام به گام انتخاب پرده برای خانه

معمولا در سایتهای اینترنتی مراحل کامل و جامعی برای انتخاب پرده وجود دارد و یا مقالاتی وجود دارد که با توجه به نیاز مشتری اطلاعاتی در اختیار شما قرار میدهد تا انتخاب بهتری در محیط خود داشته باشد.

مثلا اتاق شما چه کاربری دارد. اتاق خواب یا محل تولید محتوا یا سالن پذیرایی جنوبی آفتابگیر با منظره یا محیط کار با طراحی مدرن که هر کدام از اینها پرده خاصی را طلب میکند.

در این مرحله ما با درخواست ارسال عکس از محیط مورد نظر شما و سلیقه شما به متقاضی راهنمایی های لازم را انجام میدهیم.

راهنمای اندازه گیری پنجره برای پرده

این فاکتور نیز یکی دیگر از نکات مهم قبل از خرید آنلاین پرده به شمار می آيد. محصول انتخابی شما باید دارای ابعاد و اندازه های مناسبی باشد و منطبق با سایز پنجره باشد. سایت های اینترنتی پرده ها را در سایز های مختلفی تولید می کنند. و شما باید با توجه به اندازه پنجره خود، یک نمونه مناسب از این محصولات را انتخاب کرده و خریداری کنید.

اگر پرده بیش از حد بلند باشد و بر روی زمین کشیده شود، نمی تواند به خوبی خود را نشان دهد. همچنین اگر پرده کوچکتر از چهارچوب باشد نیز نمی تواند در زیبا تر کردن فضا موثر باشد. از این رو طول و عرض پرده از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و می تواند در زیباسازی فضا به شدت موثر باشد.

برخی اوقات افراد پرده هایی کوتاه برای سالن پذیرایی خود انتخاب می کنند که کمی پایین تر از لبه پنجره را پوشش می دهند و بعضی مواقع پرده ها تا پایین آمده و کل دیوار را می پوشانند. همه این ها به سبک دکوراسیون داخلی خانه و نظر و سلیقه شما بستگی دارد. اما در حالت کلی باید مدل پرده ای که انتخاب می کنید، سایز و ابعاد استاندارد و مناسبی داشته باشند.

عرض مناسب برای پرده در سقفای کاذب و رابتس کاری بسته به تعداد لاینهای مورد نیاز پرده از حداقل 25 سانت تا 40 سانت فضا برای نصب پرده نیاز است.

اندازه مناسب پرده

اندازه مناسب

قیمت انواع پرده

در کنار همه نکاتی که به آن ها اشاره کردیم، باید به قیمت  منصفانه محصول نیز توجه داشته باشید. این مسئله نیز یکی دیگر از نکات مهم قبل از خرید آنلاین پرده است که باید مد نظر داشته باشید. همان طور که می دانید تنوع جنس، مدل و طرح و رنگ این محصولات بسیار زیاد است. و در نتیجه آن ها را در قیمت های مختلفی به فروش می رسانند.

از این رو باید فروشگاه اینترنتی را برای این کار انتخاب کنید که محصولات خود را در مناسب ترین قیمت های ممکن به مشتری عرضه کند. همچنین باید با توجه به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، نمونه مناسبی از این محصولات را انتخاب کرده و خریداری نمایید. برخی از این فروشگاه ها در روزها و ایام خاصی تخفیفات ویژه ای برای محصولات خود در نظر می گیرند، بنابراین خرید در این روزها می تواند شرایط را برای یک خرید لذت بخش و به یادماندنی برای شما فراهم کند.

در سایت تهران پرده سعی بر این است تا با تنوع انواع قیمت پرده اداری از ارزان ترین پرده و اقتصادی تا بالاترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

قیمت پرده

قیمت

کلام آخر

موارد زیادی هستند که می توان از آن ها به عنوان نکات مهم قبل از خرید آنلاین پرده اشاره کرد. برای این کار باید یک فروشگاه آنلاین معتبر و قابل اعتماد انتخاب کنید که محصولات خود را در بازه قیمتی مناسبی در اختیار مشتریان قرار می دهد. در هنگام خرید باید به جنس پارچه، طرح و مدل آن توجه کنید و حتما نحوه برش و دوخت پارچه را نیز در نظر بگیرید. علاوه بر آن، به اندازه و سایز آن دقت کنید و با توجه به ابعاد پنجره خانه خود، یک نمونه مناسب از این محصولات را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

سوالات متداول نکات مهم قبل از خرید آنلاین پرده

  1. آیا پرده ها می توانند در کاهش مصرف انرژی موثر باشند؟
    بله، برخی از آن ها به خوبی جلوی عبور گرما و سرما از پنجره ها را گرفته و در نتیجه شرایطی فراهم می کنند تا در فصل زمستان و تابستان انرژی کم تری مصرف کنید.
  2. برای روشن تر شدن فضای داخلی باید از چه نوع پرده هایی استفاده کنیم؟
    برای این کار باید پرده هایی با پارچه های رنگ روشن و سفید انتخاب کنید.
  3. محصول خریداری شده دارای گارانتی است ؟ بله کلیه محصولات سایت دارای یک تا سه سال گارانتی می باشد.
  4. مشاوره خرید پرده . برای خرید پرده نیاز به راهنمایی و مشاوره است و ما در همه مراحل قبل و بعد از خرید بصورت تلفنی و حضوری همراه مشتریان عزیز خود هستیم تا بهترین انتخاب برای نوع و رنگ و ضخامت پارچه و ابعاد اجرایی پرده هستیم.
  5. چگونگی نصب پرده.برای اینکار فیلم و عکسهایی در سایت موجود هست و در صورت نیاز با فیلم جدید در کنار شما هستیم تا بهترین اجرا در محیط خاص داشته باشید
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + هفده =